5 دلیلی که چرا هر کسب و کار به وب سایت نیاز دارد

5 دلیلی که چرا هر کسب و کار به وب سایت نیاز دارد

بهزاد سپهری

دلایل زیادی وجود داره که شما هم بخواین برای خودتون یا کسب و کارتون یک سایت داشته باشین. شاید اولین اهمیت داشتن سایت برای شما این باشه که چون همه سایت دارن، پس شما هم میخواین داشته باشین.

خب حالا میخوایم ببینیم که داشتن سایت واسه بقیه چه مزیتی داره که واسه شما هم همین مزیت ها رو میتونه داشته باشه.

چرا هر کسب و کاری به وب سایت نیاز دارد؟

1-داشتن سایت باعث جذب مشتری جدید و کسب درآمد بیشتر میشه.

داشتن وب سایت مشتری های جدیدی رو به سمت کسب و کار شما جذب میکنه و باعث میشه درآمد بیشتری داشته باشین. 81 درصد از افراد قبل از اینکه در مورد خرید یا فروش تصمیمی بگیرن مشاغل یا خدمات آنلاین رو جست و جو میکنن.

پس اگه شما وب سایتی نداشته باشین هیچ فرصتی واسه گرفتن سهمی از این بازار ندارین. یک وب سایت به عنوان وکیل مدافع “همیشه فعال” شما در طول و خارج از ساعات اداری عمل میکنه. وب سایت ها به شما کمک میکنن تا تعداد مراجع کننده هاتون رو افزایش بدین.

2-داشتن سایت باعث افزایش اعتبار کسب و کارتون میشه.

با داشتن یک وب سایت میتونین اعتبار خوبی واسه تجارت خودتون کسب کنین. 56٪ از مردم اظهار داشتن که به یک تجارت بدون وب سایت اعتماد نمیکنن.

وب سایت ها به شما این امکان رو میدن که با یک معرفی خوب واسه تجارت خودتون ، تصور بسیار خوبی از کسب و کارتون ایجاد کنین.

یک وب سایت میتونه تخصص شما . موقعیت کسب و کار شما رو به بهترین حالت نشون بده و میتونه ابزار شماره یک شما تو ایستادن در یک جمع باشه.

3-به اندازه ای که فکر می کنید سخت یا گران نیست.

برای به دست آوردن یک وب سایت نیازی به فن آوری اطلاعات ندارین. بسیاری از شرکت های توسعه وب فرآیندهای ثبت نام ساده ای دارن و شما میتونید این کار رو بدون دردسر و سریع تر انجام بدین.

این میتونه بسیار مقرون به صرفه تر باشه. وب سایت ها نسبت به هر شکل دیگه ای از تبلیغات ، بازده بهتری از سرمایه گذاری ارائه میدن. اگه قصد دارین که تجارت خودتون رو به بازار عرضه کنین ، داشتن یک وب سایت باید اولویت اول شما باشه.

4- داشتن سایت باعث صرفه جویی در وقت میشه.

وب سایت شما میتونه با ارائه پاسخ به سؤالات و سوالات متداول مشتری ، در زمان شما صرفه جویی کنه. این واسه شما چه معنی داره؟ خب معلومه میتونین وقت خودتون رو صرف انجام کارهای با ارزش تر بکنین.

5- داشتن سایت باعث میشه تو موقعیت تون قرار بگیرین و برند خودتون رو کنترل کنین.

یک وب سایت به عنوان یک بستر برای پیام رسانی شما عمل می کند و درک آنلاین از شغل شما را به شکلی که کانال های رسانه های اجتماعی شما قادر به ارائه آن نیستند شکل می دهد.

داشتن سایت به شما این امکان رو میده که موقعیت خودتون در بازار قرار بگیرین تا مشتری های دقیقی رو که به دنبالش هستین رو پیدا کنین.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

کلمات کلیدی محبوب و پر طرفدار

سایت های آماده

جعبه تولید محتوا

کورس بیزینس